WOODSMART

vilken helg. anlände till jönkan vid 21tiden i fredags där jag mötte upp min bättre hälft efter ett tre månaders långt uppehåll. drog direkt till närmsta pub för att bärsa och tjata igenom våra ordentligt innehållsrika liv. väl i baren upptäcker jag självklart att mitt kort sitter kvar i kortterminalen på pressbyrån. i stockholm. blev iofs en ganska billig kväll för min del. drar vidare till nästa irländska pub och sedan till ungdomshaket. nostalgi. armvavade med illegala 16åringar på dansgolvet ända in på småtimmarna. lördagen var rena bakisdöden, men kvalletid med gänget väntades. vi möttes upp på lyckås, alla i jaktbrallor, för paintball, vandring i skogen och nedsågning av träd. lördagskvällen spenderades i en kåta mitt ute i skogen. vinterkylan och den täta brandröken åt upp mig. älskade jönkan. tusen tack för denna helgen. love u guys.
Trackback
RSS 2.0