SAT.

har glömt att berätta om min helg. vilken pärs. möter upp A i stan, tar en kaffe och den klassiska rundan på zara. aldrig går man tomhänt därifrån. knallar till ica, plockar på oss allt som ska förtäras till den låda vin som vi investerat i. kan tala om för er att den där boxen var tom lagom till avfärd. kaos. enligt planerna blev obaren vårt första stopp. la en raggningsreplik till en kille, den gick fetbort. smög därifrån i skam. drog till spyan, hade jävligt trevligt på hiphop-golvet tills en fattig stackare berövar mig på både plånbok och telefon. jag dog inombords. totalt handikappad. springer i panik och tror att ilskan ger mig pluskan tillbaka. förgäves. fick istället följa med S hem och slagga. plankade på tuben i brist på pengar och vaknar upp som en annan campingmorsa. kollar på repriser på tv och försöker glömma att jag faktiskt tappat kontakten med omvärlden helt. återigen förgäves. knallar hem, en promenad på 50 minuter i gårdagens kläder. lovely. tar mig, med hjälp av en gammal åkremsa ut till jakan för söndagsmiddag. som alltid lika trevligt.
är iaf kontaktbar igen. mitt nya kort däremot verkar dröja. en trött tia skramlar lite ensamt i botten på pluskan.
men jag är inte bitter. som sagt, det kunde ha vart värre. tror jag fått med allt nu. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0