111129

sämsta bloggaren. någonsin. ursäkta för dålig uppdatering, har vart ledig i helgen och lagt all min tid på mina vänner och shopping. precis som det ska vara. i fredags var vi i stan och stökade ända in på småtimmarna. vaknade upp vid lunchtid, tar mig till j för att sedan hamna på vapiano(?) och tvångsäta för att orka med. fick lite shopping uträttat och begav mig hemåt. lördagskvällen spenderades framför så mycket bättre och en påse nötter. what a waist. i söndags tror jag att jag fikade 3 gånger. tre. kaffe i all ära men på riktigt, är det det enda sociala som är tillgängligt en söndagseftermiddag? bjuder på bilder senare på mina nya tillskott till garderoben. later skaters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0